Ακύρωση παραγγελίας - Επιστροφές - Αντικαταστάσεις

Ακύρωση παραγγελίας:

Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας μέχρι τη στιγμή που θα γίνει η αποστολή της από την εταιρία μας, με ένα email στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.ή στο 2107645270   . Μετά την αποστολή της παραγγελίας σας, η ακύρωση δεν είναι δυνατή.

Επιστροφές Προϊόντων:

Πριν από την επιστροφή των προϊόντων, για οποιονδήποτε από τους παρακάτω λόγους, επικοινωνήστε μαζί μας στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.   ή στο 2107645270 δηλώνοντας:
1. Τα στοιχεία σας
2. Τον αριθμό της παραγγελίας σας
3. Το λόγο που θέλετε να γίνει επιστροφή των προϊόντων

ΟΛΕΣ οι επιστροφές των προϊόντων πρέπει να γίνονται εντός 21 ημερών από την παραλαβή τους από εσάς. Εάν περάσει αυτό το χρονικό διάστημα, η επιστροφή του προϊόντος δεν θα γίνεται δεκτή.

α) Λάθος παραγγελία 
Σε περίπτωση που έχετε παραγγείλει λάθος προϊόν, μπορείτε να το επιστρέψετε σε εμάς και να παραγγείλετε ξανά το σωστό.

  • Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί στην αρχική του μορφή, στη συσκευασία του, χωρίς φθορές . Για τη μεταφορά του, παρακαλούμε συσκευάστε το προϊόν προσεκτικά για να μην υποστεί φθορές. Αν υπάρξει φθορά και δεν είναι δυνατή η εκ νέου πώληση του προϊόντος, δεν θα είναι δυνατή η επιστροφή χρημάτων ή η ανταλλαγή με νέο προϊόν.
  • Η επιστροφή του προϊόντος πρέπει απαραίτητα να συνοδεύεται από το αποδεικτικό πληρωμής (απόδειξη- τιμολόγιο)
  • Το κόστος επιστροφής βαρύνει εσάς

Επιστροφές χωρίς ενημερωτικό email και συνοδεία παραστατικού αγοράς, δεν θα γίνονται δεκτές. Η επιστροφή χρημάτων ή η αντικατάσταση του προϊόντος, γίνεται εφόσον παραλάβουμε την επιστροφή.

β) Ελαττωματικό προϊόν
Τα ελαττωματικά προϊόντα της εταιρίας μας δεν ξεπερνούν το 2%. 
Σε περίπτωση που θεωρήσετε ότι το προϊόν που παραλάβατε είναι ελαττωματικό, επικοινωνήστε μαζί μας.

  • Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται, πρέπει να συνοδεύονται από παραστατικό αγοράς και να έχει προηγηθεί ενημερωτικό email
  • Για προϊόντα που παρουσιάζουν ελάττωμα στην εκτύπωση, απαιτείται η αποστολή δείγμα εκτύπωσης, μαζί με την επιστροφή του προϊόντος  όπου αυτό είναι εφικτό. 
  • Τα προϊόντα που επιστρέφονται πρέπει να συσκευάζονται κατάλληλα για την αποστολή τους στην εταιρία μας, για την αποφυγή σπασίματος ή φθορών κατά τη μεταφορά τους από την εταιρία courier.
  • Το κόστος μεταφοράς βαρύνει την  printerhellas.gr

γ) Λανθασμένα στοιχεία παράδοσης

Εάν τα προϊόντα επιστραφούν σε εμάς από δική σας ευθύνη (λάθος διεύθυνση παράδοσης, λάθος τηλεφωνικός αριθμός, διαρκώς απών στη διεύθυνση παράδοσης), το κόστος για την εκ νέου αποστολή των προϊόντων, βαρύνει εσάς.